Behandlere

<< Klik for at se indhold >>

Behandlere

På fanen Behandlere vises en liste over klinikkens behandlere, og her foretages indstillinger for hver enkel behandler.

 

Ikoner i listen over behandlere


Ud for hver behandler kan der fremgå en række ikoner:

 

Patientkommunikation ikon brev (brev) = Denne bruger kan modtage e-mailkonsultationer.

Patientkommunikation ikon ur (ur) = Denne bruger kan modtage tidsbestillinger.

Patientkommunikation ikon medicinbeholder (medicinbeholder) = Denne bruger kan modtage receptfornyelser.

Patientkommunikation ikon person = Denne bruger eksisterer kun online og er ikke oprettet som behandler i systemet. Kun e-mailkonsultation vil være tilgængelig.

Patientkommunikation ikon rødt A (rødt A) = Advarsel: Denne bruger har tidsbestilling aktiveret, men har ikke en kalender sat op til at synkronisere med aftalebogen.dk.

Patientkommunikation ikon rødt E (rødt E) = Advarsel: Denne bruger har ikke en e-service bruger, og disse indstillinger vil derfor ikke have effekt. Det er ikke muligt at redigere i indstillingerne. Kontakt EG Healthcare, hvis der skal oprettes en ny e-service bruger til denne bruger.

 

Tip! Hold musen over et ikon for at se, hvad ikonet betyder.

 

Indstillinger for hver behandler


Klik på en behandler for at folde indstillinger for behandleren ud.

 

Brugerdefineret navn: Her kan angives et valgfrit navn. Behandleren vil blive vist med dette navn på e-services i stedet for det oprindelige brugernavn i EG WinPLC.

Titel: Her tilpasses behandlerens titel/stilling. Valgmulighederne følger standarden fra Min Læge appen. Feltet 'Brugerdefineret navn' skal efterlades tomt for at den valgte titel på behandleren er synlig for patienter.

Der vises et eksempel på, hvordan navn og evt. titel præsenteres for patienter.

 

E-mailkonsultation, tidsbestilling og receptfornyelse kan til-/fravælges for behandleren. Det har betydning for, om patienten kan se og vælge behandleren på aftalebogen.dk og emailkonsultation.dk.

Til hver af de tre funktioner kan der indtastes autosvar, som automatisk sendes pr. e-mail til patienten, når patienten hhv. sender en e-mailkonsultation til behandleren, bestiller en tid hos behandleren og anmoder om receptfornyelse hos behandleren. Hvis der ikke indtastes noget i tekstfelterne, anvendes standardsvarene fra fanen Klinik.

 

For e-mailkonsultation kan det styres, om der tillades vedhæftning af billede fra patienten i e-mailkonsultationer med behandleren.

 

For tidsbestillinger kan der foretages følgende indstillinger:

Deltag i 'Første ledige behandler'

Hvis dette markeres, indgår behandleren i den gruppe af behandlere, som på aftalebogen.dk hedder 'Første ledige behandler'. Hvis patienten, ved tidsbestilling, vælger valgmuligheden 'Første ledige behandler' (frem for en specifik behandler) og dernæst vælger konsultationstype, præsenteres de første ledige tider for alle gruppens behandlere, som udfører den konsultationstype. Dette forudsætter, at der ikke er sat flueben ved Book kun efter 'Første ledige tid' og Book kun efter konsultationstype på fanen Klinik.

Kommentar mulig / kommentar påkrævet

Disse indstillinger styrer, om patienten kan skrive en kommentar til tidsbestillingen hos behandleren, samt om kommentar er nødvendig for at kunne gennemføre tidsbestillingen.

Min/maks dage til aftale

Her sættes grænser for, med hvor kort varsel patienten kan booke en aftale hos behandleren, samt hvor mange dage frem i tiden, der kan bookes.