Midlertidig telefonsvarerbesked

<< Klik for at se indhold >>

Midlertidig telefonsvarerbesked

Opdateret 04-11-2024


 

Bemærk! Denne vejledning gælder ved anvendelse af SNOM telefoner.

 

Opret midlertidig telefonsvarerbesked


Der kan indtales en midlertidig besked på telefonsvareren, hvilket bl.a. kan være relevant til at informere patienter ved ferielukket i klinikken.

 

For klinikker med hosted IP-telefoni

Tast *2080 på telefonen for indtaling af en ny telefonbesked. Gør derefter følgende:

1.Tast * for at indtale en besked

2.Tast # for at afslutte indtalingen

3.Tast 1 for at høre den indtalte besked

4.Tast evt. * igen for at indtale en ny besked

5.Læg røret på, når beskeden er som den skal være

 

For klinikker med egen telefoncentral

Har klinikken egen telefoncentral, afhænger fremgangsmåden for indtaling af en telefonsvarerbesked af klinikkens opsætning.

Følg vejledningen, som I fik udleveret da I startede op med egen telefoncentral, eller kontakt EG Healthcare Support for hjælp.