<< Klik for at se indhold >> Standertekster |
Direkte fra EG WinPLC kan der oprettes aftalespecifikke tekster til klinikkens velkomstskærm/kortstander.
Standerteksterne kan tilknyttes en aftale i Aftalekalenderen. Herved vises den valgte standertekst, når patienten ankommer til aftalen og scanner sit sundhedskort.
Læs mere om tilknytning af standertekst til en aftale i afsnittet Opret ny aftale.
Administrer klinikkens aftalespecifikke standertekster
•Naviger i topmenuen til Kartoteker > Standertekster
•For at tilføje en standertekst: Klik på <Tilføj (Insert)>. Indtast teksten (maksimalt 30 tegn )og klik på <OK (F10)>.
•For at fjerne en standertekst: Marker den tekst, som skal slettes, og klik på <Slet (Delete)>.
•For at ændre rækkefølgen på standertekster: Marker den standertekst, som skal flyttes, og klik enten på <Flyt op> eller <Flyt ned>.