<< Klik for at se indhold >> OBS-oversigt - alle patienter |
OBS-markeringer på alle patienter
Listen med OBS-markeringer på alle patienter tilgås gennem pop-ind menuen OBS patienter i højre side af programmet.
I toppen af modulet vises en række ikoner til håndtering af den markerede OBS-markering. Hold musen over et ikon for at se en hjælpetekst til ikonets funktion.
Her er der adgang til:
•at åbne patientens journal (kan også gøres ved at dobbeltklikke på patientens navn i listen)
•at slette OBS-markeringen
•at oprette en nye OBS-markering
•at rette OBS-markeringen
•at udskrive en liste med samtlige OBS-patienter. Her medtages også OBS-patienter, som er tildelt andre medarbejdere på klinikken.
•at opdatere OBS-listen
•at ændre synlighed for OBS-markeringen
I kolonnen 'Prioritet' vises ikoner som angiver OBS-markeringens prioritet:
•(rød trekant) = høj prioritet
• (gult i) = mellem prioritet
• (grønt i) = lav prioritet
I kolonnen 'Synlighed' fremgår det, hvem OBS-markeringen er tildelt. Synligheden kan ændres ved at markere OBS-markeringen og klikke på én af de tre knapper øverst:
•Global synlighed: patienten kan ses af alle klinikker i evt. klinikfællesskab
•Klinik-synlighed: patienten kan ses af alle medarbejdere på klinikken
•Personlig synlighed: patienten kan kun ses på den aktuelle brugers liste
Skift visning af listen
I fold-ud-menuen 'Alle lister' kan der filtreres på OBS-markeringer, som er tilknyttet bestemte OBS-lister.
Listen kan vise alle OBS-patienter eller kun egne OBS-patienter. Dette angives ved at sætte flueben i den ønskede indstilling.
Klik på en kolonneoverskrift for at sortere en liste efter den parameter. Klik igen for at ændre rækkefølgen (faldende/stigende).
Tallene i listens titel (fx 35/40) angiver antal patienter på den viste liste (med den valgte filtrering) ud af totalt antal patienter med OBS-markering.