Patientportal

<< Klik for at se indhold >>

Patientportal

Patientportalen er en online selvbetjeningsløsning, som giver patienter mulighed for at bestille tider, forny recepter og konsultere klinikken via e-mailkonsultationer.

Patientportalen er således integreret med EG WinPLC, hvor alle patienternes henvendelser kommer ind.

 

Klinikken har ét unikt link til Patientportalen, som bør fremgå af klinikkens hjemmeside.

Det er meget vigtigt, at patienterne benytter linket på klinikkens hjemmeside for at tilgå klinikkens Patientportal. Det sikrer, at patienterne opretter sig/logger ind hos den rigtige klinik.

Patienterne kan altid tjekke, om der står navnet på den rigtige klinik i øverste venstre hjørne på Patientportalens forside.

 

 

Ofte stillede spørgsmål


hmtoggle_plus1Klinikken holder ferielukket. Hvilke muligheder har vi?

 

hmtoggle_plus1Hvordan læser patienten teksten i en e-mailkonsultation?

 

hmtoggle_plus1Kan patienter med e-CPR bruge Patientportalen?

 

hmtoggle_plus1Patienten har glemt sin adgangskode. Hvordan kan vi hjælpe?

 

hmtoggle_plus1Patienten har ikke MitID. Hvordan kan patienten blive oprettet og bruge Patientportalen?

 

hmtoggle_plus1Hvordan ændrer vi indstillingerne for Patientportalen?

 

hmtoggle_plus1Hvordan fungerer delt personale på Patientportalen?

 

Tips & Tricks


hmtoggle_plus1Se hvordan Patientportalen ser ud for patienterne, og hvad patienterne kan derinde